Papatyaa_ Merhaba anneler17 gün önce seseryan oldum ama bazen seseryan çizginin üst kısmı morarın gibi ağrıyor ve hafif şişiyor. Bu duruma benzer yaşayan var mı 😔
psikolog-anne Papatyaa_ oranın şişliği 1.5 ay falan sonra geciyor canım cok normal. Orası 7 kat kesilip dikildi haliyle 😘 gecmiş olsun
Asyaipek Papatyaa_ normal kuzum bende 46 gün önce sezeryan oldum dikiş yerlerim Özellikle yürüdüğüm zaman çok şişerdi balon gibi şiş ve sertlik olurdu şimdi yok kuzum çok hafif sağ tarafta var birazcık
Papatyaa_ psikolog-anne kendimi çok zorlamayım o zaman sanki bir yere çarpmışım da morarmış gibi ağrı yapıyor ve içten içe şişiyor. İnşallah enfeksiyon falan kapmam bir de krem verdi Doktor onu kullanıyorum görsel olarak sezeryan çizgisi hafiflesin diye. İnşallah 1.5 ayda geçer ağrı teşekkürler 🙋🏻♀️
psikolog-anne Papatyaa_ rica ederim krem düzenli sürmede geciriyor hafifliyor yani. Şişlik bir süre sonra inecek
Papatyaa_ Asyaipek evet benim de genelde sağ tarafta oluyor ve morarmış gibi ağrı yapıyor. çok geçmiş olsun canım 🌸
Mervesaban Aynı dertten bende muzdaribim 76 günlük bebeğim var sezeryan oldum ama hala göbeğim inmedi tekrar hamile gibiyim aynı bu durumu yaşayan var mıı ? Ne zaman gidiyor bu göbek 🙁
Papatyaa_ Mervesaban çok mu şiş göbeğin canım. Ben gündüzleri tülbent bağlıyorum göbeğime iyi geliyor. Konseyi henüz doktorum önermedi dikişlerim yeni diye ki zaten ben de korkarım birler olurr diye :) ama tülbent bağlıyorum göbeğime gerçekten de iyi geliyor göbeğim de düzeliyor :)
Mervesaban Papatyaa_ doğumumdan 4 gün sonra korse kullanmaya basladım ve ara ara kullanmaya devam ediyorum toparlayıcı taytta kullanıyorum. 48 kiloydum şuan 60 ve göbek rahatsız edici durumda benim için
Papatyaa_ Mervesaban canım kilodan yana sıkıntım yok da sezeryann bölge morarmış gibi ağrı yapıyor ve şişiyor bundan yana huzursuzum ben. 🙋🏻♀️