Arkadaşlar bizim tarımlarımız bitti ben hemen hemen aynı sebzeleri farklı tahıllarla karışık çorba yapıp öğlen onu veriyorum 4 gibi de meyve veriyorum sonrasında bir şey vermiyorum ama kayınvalidem filan sürekli bir şeyler vermek için beni zorluyor ( bıktım da neyse 🙄) tarımlar bitikten sonra kaç öğün vermeliyim birde siz neler yapıp veriyorsunuz ben bir yerden sonra tıkanıyorum yapacak bir şey bulamıyorum 😏