Eslinamom hemen biberonu varsa emziği bırakın daha çok küçük memeye döner. Sağıp kaşıkla ya da eds ile verin. Memeye tutturun biri biberonla memenize üstten süt damlatsın, o damla da kayıp ağzına girsin bebişin hiç olmadı bu yöntemi deneyin. Videosunu bulursam gönderirim. Soyun bebişi siz de çıkarın üstünüzü ten teması yapsın, bol bol memeye yakın tutun, emmese bile göğsünüzde olsun. Ağlatmayın memede sakın, olmuyorsa sarılın, ağzına sokuşturmaya çalışırsanız ters tepebilir memede mutlu olması lazım. Sağın 2-3 dk baktınız süt akıyor, meme ucu çıkmış memeyi tutturun biri destek olsun. Göğüs kalkanı kullanın, meme ucu içeri çıkmasın. Aynı dönemden ben de geçtim, en büyük hatam biberon kullanmaktı 4 aydan sonra da komple bıraktı memeyi, uzun süreli emzirme planlıyorsanız istekliyseniz daha yolun başındayken geri döndürün memeye. Olmazsa sağarsınız tabi ya da mama verirsiniz dünyanın sonu değil önemli olan beslemek bebişi, ama emzirmek isteyen için sağmak çok zor ve yorucu bir şey.