Merhaba benim kızım 11 ay 20 günlük konuya kayıtsız kalamadım :) 10 aylıkken yürümeye başladı 1 aydır yürüyor diyebilirim bu dönemde de sehpa koltuk yatak vs üstüne çıkmayı öğrendi. İnmeyi zaten öğretmiştim yataktan düşmesin vs diye ama çıkmayı da öğrenmiş. Gelin görün ki kelime olarak hiçbir şey söylemiyor benim kızım da yalnız büyüyor kimse yok gurbetteyim. Onu fark ettim ki kaba motor gelişimini daha önce tamamlıyor. Tek kelimesi pisipisi ve gel. Kitap da okuyorum çok konuşuyorum ama belki de daha erkendir. Ben de 1 yaşında 10 kelime söylebilmesi gerek diye okumuştum ve beni endişelendirmişti bu durum. Sonra kızımın fiziksel aktivitelerine bakınca anlamaya başladım. Aşırı oynamayı seviyor biz şarkı söyleyince bile oynuyor mesela. Ritim duygusu çok gelişti, hızlı yada yavaş müzikte bile nasıl oynayacağını içsel olarak yapıyor. Bilemiyorum nasıl konuşacak ama şimdilik bu durumdayız. Sizinki de gayet iyi durumda bence, 16 aylık ama tek kelimesi olmayan bi bebek daha var mesela apartmanımızda.