Bilgehan gayet normal. 18. ayda saglık ocagındaki ebe 2’li cümleler kurması lazım demişti. Sonra kendimi kötü hissetmiştim çünkü elimden geldiğince oğlumla ilgiliyim. 18 ayını geçip 19 ay doldurmaya yakın cümle olmasa da anlamlı şeyleri ifade etmeye başladı. Her çocuk bir değil birazcık da şey kaynaklı mesela benim oglumun dişi cok az sesleri o yüzden tam çıkaramıyordu. 22 aylığız, henüz 5 tam dişi var, 3 yolda tam çıkmaları 1 ayı bulur. Mesela bugün üç farklı kelime kullandı. Bir anda oldu, sizin de öyle olacak. Pandemi şartlarında kaldılar, sosyalleşme onların öğrenmeleri açısından çok önemliydi. Umarım en az zararla atlatırız bu dönemi..