Arkadaşlar çocuğum kolik zannediyorum ama aç mi acaba çok fena ağlıyor 😫😫 herşeyini yapıyorum ama devamlı mızmız ağlıyor. Sütüm de geliyor aslında ama yetersiz olabilir mi ?
Sağdım az önce tek göğsüm 25 ml falan çıktı az dimi bu 18 günlük çocuk için mama ne kadar vereyim üstüne ? İctikten sonra çıkarsa da vermeye devam edeyim mi böyle açlıktan ağladığını anladığınız bebelerini oldu mu?