Cgdmoyku şimdiki aklım olsa bebek arabası almazdım. Kanguru daha kullanışlı. Araba evde yatıyor. Nereye giderseniz gidin kaldırım be yollar büyük engel. Avm de mecbur asansör beklemek zorundasın. Apartmanda oturuyorsan asansör yoksa aparatları çocukla bir aşağı indirmek zaten mümkün değil. AÇma kapama ayrı bir dert