Zezemeze zaten 6 aydan snra ek gıdalara yavaş yavaş geçildiği için gece çok sık kalkmıor sadece susuyorlar zaten bebeğinizi tanırsınız ona göre susadıpını anlarsınız. Tabi diş olayı var bide zaten ağrı yüzünden kalkıorsa anlaşılıor uyumuorlar 🙄 ama bazende sadece anne kokusu istedikleri için emmek istiorlar yeğenlerimden biliorm onuda
Uyanırdı kuzum yengem 1-2 dk emzirirdi uyurdu hemen. Tabi memeyi bırakına kadr yani 2 yaşına kadr
Bebeden bebeye değşior yani bazısı istemior bazısı istiyor 😄