1prens1prensesannesii Kızlar kauçuk biberon emziği ile biberona alıştıran var mı bebişin? Kilo alımı az olduğu için mama takviyesi yapmam lazım ama bütün biberonları denedim damaklı emzik vs denedim ama yok almıyor bir türlü. Kauçuk ile yarar mı?
Sifa 1prens1prensesannesii merhaba 😊 benim oğlum da emzik ve biberon almıyor. Kauçuk emzik aldım belki onu alır diye ama malesef onu da almadı. Tabi yine de denemenizde fayda var
merveoyku_909420 Kızımda çiğniyordu biberonu ama zamanla nuk damakliyla alıştı bir süre silikon kaşık küçük cam çay kaşığı ile besledim. Doktor şırınga da önermişti
1prens1prensesannesii merveoyku_909420 canım hepsini denedim şırınga kaşık. Kaşık biberon bir sürü biberon damaklı damaksız emzikler.. Yok almıyor çığlığı basıyor. Sadece anne memesi istiyor emiyor. Kauçukla alır mı acaba diye düşündüm
merveoyku_909420 1prens1prensesannesii o kadar özendim ki maşallah :) bizimki emmeyi sevmediği için kilo almıyor almadığı için mama verdi doktor onu da sevmiyor aslında aç olduğu anlara denk getirin bi de ben öyle sevdirsim
1prens1prensesannesii Sifa] yaa yine mi almaz acaba valla kafayı yiyeceğim artık alıştırma bardağı bile aldım yok almıyor bir türlü
1prens1prensesannesii merveoyku_909420 kuzum inşallah emer dualarım seninle 🤲benim de sütüm az ne yaptımsa çoğalması kilo alımı azaldı bu ay 4 aylık. Mama takviyesi dedi doktor ama yok almıyor biberon bir türlü. Uykuda veriyorum çığlığı basıyor anın da. Bilemedim ne yapacağım
1prens1prensesannesii merveoyku_909420 yaa çok sevindim inanın 🥰🤲1 damla 1 damla.. Bırakmaması ve bol sütlü günlerimizin olması dileğimle 🤲
Edaprlt merveoyku_909420 merve hanım benim bebeğimde almıyor herşeyi denedim kauçuk denemek istiyorum siz aldınız mı kauçuku sevdimi birde hangi marka aldınız
merveoyku_909420 Edaprlt merhaba yeni gördüm. Kusura bakmayın eskisi kadat aktif değilim ınstagram sayfası actim. Oraya yoğunlaştım :)) biz emzik ayırt etmedik hiç ama benim en çok philips Avent hoşuma gidiyor şimdi 6 18a geçtik sizinki almıyor mu emzik?