Smnl Masalikoo ya bu küçük molalar hem anneye iyi geliyor hem de eşle çocuktan sonra araya bir mesafe giriyor -haliyle giriyor çünkü yapacak cok işimiz var- bu mesafeyi azaltıyor. Burda pek cok postta okuyorum kocan her gece istiyorsa her gece birlikte olacaksın diyorlar. Ama desen bi masa kurduk bende 1 bira içtim kocamla hemen linç geliyor. Halbuki iki birliktelik de eşle vakit geçirmek ve aradaki mesafeyi kapatmak için. Siz yine de doktorunuza danışın isterseniz. Ben pek cok makale okudum ve doktoruma da danıştım. Haftada 1 bira ya da düşük alkol oranlı 1 kadeh şarap içiyorum 🤗😘
esra0474 Merhaba. Kesin şöyledir diyemem fakat 1 kadehten birşey olmaz diyerek, size şifa olmasını temenni ediyorum. Ben hamileyken ayda 1 kadeh içerdim. Sevgiler ❤️
Gunesdogdu Cerenimom ya keşke keşke tutabilseniz kendinizi. Ben 20 yıllık tiryaki bu sayede sigarayı bıraktım asla da başlamam tutabilseniz tiksiniyorsunuz zaten. Bazen hala canım ister ama iki dk sabredince gidiyor
imgesi Smnl ya ne diyimki ben biraz karsi oldgm icin bse diyemyrm. Tabi ole muhafakar bi insan deglm ama cocuk olunca isin icinde biraz hassas bakiyrm galba yoksa bizim ailemizdede icen var bence dogal bi durum ama cok mecbur olmafikca icmeyin bence ya nolur nolmaz
Smnl imgesi anlıyorum sizi mesela bende emzirirken ve hamile iken sucuk salam gibi icerigi temiz olmayan şeylerin tüketilmesine karşı cok hassasım vücudumuza aldığımız probiyotikler bile süt yoluyla gidiyor, dolayısıyla bunlarda bulunan zararlı içeriklerde bebege gidiyor. Tercihler diyelim 💕
imgesi Smnl ayyy evet pnada kesimlikle katilyrk hele cipsler onlarda okdr rezilki… allahom saglicakla cocuklarimizi buyutmeyi nasip etsin
Bgmbgmbgm yesilgozlumm sizin emzirememeniz yada destek almanızdan arkadaşın şarap içmesine nerden geldiniz ya siz bi değişiksiniz gerçekten. Size ne ya insanların hayatından biraz saygı duymayı öğrenin herkes tek tip olcak diye bişey yok farklılıklarımız bizi biz yapıyor.. siz içmiyorsanız içmeyin yani
Bgmbgmbgm Minikbebe merhaba. Ben de arada 1 bira içiyorum doktora söylediğimde içmesen iyi olur tabi ama o kadardan bişey olmaz emzirebilirsin demişti.. sağ at filan demedi yani..
Masalikoo Evata merhabalar 😊öğlen 12-1 gibi 50lik bir bira içtim,anne sütü +mama olarak gidiyoruz sütü öncesinde sağdım verdim kızıma,kaç saat sonra sütü tekrar sağabilirim yada sağıp dökmem gerekir mi gerçekten bunu okuyunca aklım karıştı
Evata Masalikoo doktorum hiç öyle birşey söylemedi ama Aldığınız alkol vücuttan atılımı için 4 saat yeter 4 saat sonra eser miktarda kalır kanınızda çünkü süt üretilip göğsünüzde beklemiyor bebek emdikçe ya da sağdıkça geliyor. Mesela kaza yaptınız 3 saar sonra kan alındı diyelim çıkan sonuca 3 saatte atılan promil eklenerek hesaplanıyor. 4 saati de kadın olduğunuz için söylüyorum kadınalrda daha yavaş atılıyor vücuttan
Poncikkbebe Minikbebe ayyy darisi bana :)) bizde bugun 9 aylik olduk 2 senedir agzima surmedim artk resmen as eriyorum:) ama cesaret edemem ben kesilene kadar beklicem
Smnl Muzice_anne32_ 1 bira ya da 1 kadeh şarap içince, beklemeden emzirdim. Sütü de sağmadım. Alkol aslında şekerin uzun süre tepkimeye girmesiyle ortaya çıkıyor. O kadar alkolü çok beklemiş bir meyve ya da muz yersen de vücuda alıyorsun demişti doktorum. Ayrıca sütten bebeğe yüzde 1oranında geçiş oluyor yani çok çok az. Tabi ölçüyü kacırmamak lazım. Bebek 18 aydan sonra haftada 2 bira içilebiliyor. Öncesinde haftada 1 bira.