Merhaba caaggnıım anneleer, çok yeni anneyim 1 aylık olduk bebeklerin atak dönemlerinin oldugunu burda okuyarak ögrendim 5. Hafta atagı varmış bebişim son 1 haftadır uykuya geçişlerde çok huzursuz çıglık çıglıga aglıyo sanarsın kolu bacagı koptu yani ama uykuya dalamadıgı için aglıyo ilk zamanlar böyle değildik acaba atak dönemi dedikleri şey bumu oluyo 😳😳