Kayracim Öğrendiği renkleri gösteriyor mu söylüyor mu ? Kızım da ‘’anne , baba, abe(abi demek), mama , ver , aççi (aç demek istiyor ) , kapa, al, hayır’’ gibi tek kelimelik konuşuyor henüz. Kedi, köpek , kuş sesini bu hayvanları görünce çıkarıyor 😂. Kendince bir şeyler anlatıyor ama biz anlamıyoruz . Kızım yalnız bir bebeklik yaşıyor , yanında kardeşi olsa veya yaşıtı çocuk olsa eminim konuşmaya çalışır.