Allah rızası için bana bi çareee yaa nolurrr oğlumda yaklaşık 1 aydır isilik gibi yaralar çıktı bel karın ve kollarında.. Bacaklarında ve poposunda yoktu.. O kadar hastanelere götürdük o kadar krem verdiler herkes isilik diyip yolladılar kaşınıyo minicik elleriyle karnını kaşımaya çalışıyo terleyince kırmzıı kırmızı oluyo heryeri sinek ısırmış gibi başında yüzünde vucudunun heryerinde çıktı şimdide.. O değil bizde kaşınmaya başladık.. Heryerimiz kaşınıyo ama öyle isilik gibi olmadık annemleele ayrı duruyoruz annem kardeşim bazı tanışlarımda.. Kuzenimin bebeğinde de aynı şey var uyuz gibi aynı ya 4 ay 23 günlük oğlum başına gelen varsa beni bi aydınlatsın nolur yaa 😭 😭