BabyGroot Ozge19 benim kızım 6 aylık tv açık olduğunda hep bakmaya çalışıyo sesler ışıklar çok dikkatini çekiyo. Ben hiç açmıyorum tv ama kayınvalidemlere gittiğimizde hep açık oluyo o zamn da göremeyeceği şekilde tutuyorum ya da dikkatini başka yöne çekmeye çalışıyorum hiç olmadı başka odaya geçiyorum tv ye fazlasıyla karşıyım mümkün olduğunca uzak tutmaya çalışıcam
Sevilayy_1 Ozge19 Çok küçük ilerde sürekli izlemek isteyecek elinizden geldiğince kapatın bi de reklamlar çok hızlı geçiyo illa bişey açacaksanız trt çocuğu yada baby tv açın yada radyo kanalları ordan gelen seste oyalar ama ayı küçük boşa zihnini doldurmayın derim 😇
Zera TurkerNoyan Cunku ekran cok renkli ve hizli gecisli. Hicbir uzman da onermiyor ayrica. Gerisin geriligi olan tum cocuklara sorulan tek soru TV izliyor mu oluyor. Hicbir sekilde yarari oldugunu dusunmuyorum.
TurkerNoyan Zera izleme süresi önemli değilmi mesela saatlerce izlemekle beş on dk bakması aynı şey mi
peksokomelli Zera bazı çocuklarda da konuşma bozukluğu olabiliyor mesela, onlara da çizgi film izletilmesini öneriyor doktorlar. Benim de evimde TV yoktu ama bebeğim olduktan sonra aldım henüz kullanmadım ama kontrollü kullanmayı düşünüyorum ilerde.
Zera TurkerNoyan Ben hic bir sekilde ekrana maruz kalmamasindan yanayim. Kisiye gore degisir kimi 1 saat izletir kimi 5 dk kimisi hic😊
Zera peksokomelli Tercih meselesi bol iletisimle her seyin cozulecegine inaniyorum. Bizim doktorumuz asla tavsiye etmiyor. Her kontrole gittigimizdde kitap veriyor oglum icin.