Busra0305 Merhaba arkadaslar bebeğim 4 ay 10 günlük ataktan mı bilmiyorum gece uykusuna geçerken hep ağlayarak uyuyo yani cok zorlanıyorum uyuturken karnı tok altı temiz ama uyurken ağlıyo bunu yaşayan var mı
Kbrltn3435 Busra0305 bizzzz aynı sorun bizdede var ve gece saat bası uyanıyor 2 saatte bir de emmek istiyo cok yoruldum