Bebeğiniz gun içinde kac defa emiyor ya da formul mama alıyor yaninda ekstra kac ogun ek gida alıyor. Benim kizim asiri etrafa odaklı uyurken emerse emer gunde 4 kere gecede 1 kere emiyor. ek gida almiyor gunde 1 yemek kaşığını geçmez yani yedigi o da en iyi ihtimal sizce bu beslenme yeterli mi ben mi elfam yapıyorum?