Mddmfmfm Arkadaşlar 5 aylik bebegim her beslenmesinde emerken kaka yapıyor ve kalası her tarafına bulaşıyor ishal mi acaba nedir anlamiyorum var mı bu durum yaşayan ne yapabilirim muz verebilirmiyim acaba
Merrcimek Mddmfmfm Gün de kaç kez öyle yapıyor. Eğer 5 kere filansa önemli doktor bize ishalin tüm bezin doldurulduğunda olduğunu söyledi. Yani önü arkası heryer dolu olacak. Öyle mi yoksa sadece arka taraf mı