Kuki Kızlar eşim ben ve 4 aylık bebeğim covidiz. Evde bizden başka kalan yok. Bu durumda artık maske takmıyoruz. Bebeğimi öpüyorum. Dikkat etmeli miyiz? Sizler nasıl yaptınız?
dlkcnblt Kuki bebekler belirti göstermiyomuş doğru mu? Bizde de sadece eşimde çıktı , bebeğim 37 günlük 👀
Kuki M128 aaa bize kimse bişey demedi. Sonucu çıkana kadar hep maskeyleydik. Oda pozitif olunca maskeyi çıkarttık
dlkcnblt Kuki herkesin vücudundaki virüs yoğunluğu farklı olabilir,sizde fazla bebekte azdır mesela ama temasla artıp hasta edebilir yda tam tersi,yinede önlem almakta fayda var bence.