AyseArkan Merhaba. Elimde 4 adet 27.02.2019 son kullanma tarihli Humana Still Tea var. Biraz fazla stok yapmışım. Kargo alıcı ödemeli olacak şekilde GERÇEKTEN ihtiyacı olan birine veya birilerine vermek istiyorum. Karışıklık olmasın diye ilk yazanlara vermek mantıklı olacaktır diye düşünüyorum. Bol sütlü, bol uykulu günler
Smeyyeee AyseArkan yaa bende kaç gündür bu çayı alıcam alamıyorum bizim burda çok kar var çıkamıyorum dışarı kaldıysa banada gönderebilirmisiniz ?
Cagribusrahamza AyseArkan benimde ihtiyacım yok ama çayım bitti tekrar almayı düşünüyorum eğer alacak kimse yoksa bende alabilirim
AyseArkan cokcocuklu teşekkür ederim. İlk siz yazdınız 2 tanesini size, diğer ikisini de diğer yazan arkadaşlara göndereyim o zaman
AyseArkan [bilinmeyen] Ayazzz cokcocuklu İnstagram adresim aysegurbuzturk, adreslerinizi dm den yollarsanız, ben de hafta içi göndereyim
Kubraerva AyseArkan elinizde kaldıysa bende alabilirim biraz maddi sıkıntıdan dolayı alamadım ilginze teşekkrler
Zeyneb Bende de biraz kullandigim humana still ve 2 kez falan kullandigim humana rezene var rezene cayu ozellikle laktoz toleransim var cok sisirdi icemedim oylece duruor isteyen annelere kargo alicida olmak uzre gonderebilirim ankaradayim
AyseArkan Kubraerva 3. Arkadaş adres göndermedi, size yollayabilirim. aysegurbuzturk instagram adresim bana ordan adresinizi yollar mısınız?