Alpella BernaEkrem ben en fazla bi kerede 5 veriyorum. Ama gerekli durumlarda hergün düzenli değil. Çocuk çok bunaldığı zaman
ozdenarda Alpella ayni damla bendede var kutusunda yaziyodu kaybettm gunde bi kez 4 damla veriyordum o zaman ben azmi veriuorum bu aralar gaz problemimiz var bizim de acaba benmi yanls yapiyrm 2 aylik benm kizimda
NNeslihaNN Alpella benim bebegim kolik bebek günde altı defa dedi doktorum 4 damla . artı hem anne sütü hemde mama alıyo kakası sıvı
Berra NNeslihaNN mrb benım bebegımde kolık doktorumuz gunde 3 kez 5 damla dedı ben bu sayıyı artırmak ıstıyorum çünkü cok gazlı. Sızın bebegınız kaç aylık ve damla sayısı artınca bıraz daha rahatladımı bebegınız
ozdenarda Alpella tesekkur ederm canm bide ole deniyim cikaramadigi zamanlarda mecbur kalnca totosundan sabun atmak zorunda kaliyrm malesef
Balannesi Alpella Damlayla alakalı olduğunu pek sanmıyorum benim bebeğimde geciken kaka durumu var 3-4 günde 1 yapıyor😊 Gaz içinde günde 2-3 kez 10 damla kullanıyodum bizde böyle bi durum olmadı
Sengulll Alpella evet ama normal dedi doktor bu ikinci bebeğim benim çok normal bunlar sarı ve hafif cıvık katı olması sorun olur bagırsakları zaten hazımsız bakso damla da kullanıyorm ben doktoruna sor bagırsak florunu dengeliyor
NNeslihaNN Berra merhaba🙂 evet rahatladı kendi kendine gazını bile çıkarıyo rahat düzenli kakasını yapıyor şükür
NNeslihaNN NNeslihaNN 3 buçuk veya 3 saat arayla veriyorum ben ve çay kaşıgına damlatıyorum direk agzına veriyorum mamaya falan katmıyorum yani ve emzirmeden veya mamadan önce vermeni tavsiye ederim 🙂