Buse0 Ben bol bol emzirmenin yaninda gunde uc defa ek olarak mama veriyordum biberonla . Her 2 saatte bir uyandirip emziriyordum gece gunduz . Ne zaman istese emzirdim acikcasi . Bir sure sonra sutumun yeterli geldigine kanaat getirdim mamayi kestim . Cok aglarsa ve doymadigini dusunursem mama verdim . Bi de bizim ki uzayan sarilikti . 3 aylikken gecti . Sariligi gecirmenin baska bir yolu yok . Bol bol emecek cocuk . Bi de yazin pencerenin onune yatirirdim kolunu bacaklarini acip gun isigi alsin diye 15-20 dk .