pasaninannesi Kızlar arada ebebek böyle yapıyordu alıp kullanan var mı ? Direk 350 tllik bir ürün almamıza gerek yok değil mi aldıklarımızın toplam tutarı 350 tl olaca??
pasaninannesi Ek gıda alışverişi yapacaktım çok iyi oldu bu kupon tükenmeden yetişebilirsem inşallah 🙊🙊
CansuNisan pasaninannesi Ben alıp kullandım mama sandalyesi aldım 500 TL’ye üzerini tamamlayarak aldık aldığın ürünlerin toplam fiyatından düşüyor 350 tl 😊
pasaninannesi CansuNisan ay hemen alıyorum o zaman kadar gıda alışverişim için çok iyi olcak 🙆♀️🙆♀️🙆♀️😘😘
Gizem37 CansuNisan Açıklarmısın canim anlamadim😁😁😁 bende hamak salincak alicam bari bu fırsatı kullanayim
CansuNisan Gizem37 Normal alışveriş yapar gibi satın aldım 350 TL’yi telefonuma mesaj olarak kod geldi mağazaya gittim istediğim ürün ellerinde yoktu ama sipariş verebiliriz dediler. 500 TLydi kodu girince 350 tl düştü kalan 150yi ödedik
pasaninannesi Gizem37 sitesinden veya uygulamasından 250tl’ilk kupon var canım onu satın alıyorsun. Telefonuna SMS geliyor o SMS ile gidip mağazadan aldığın ürünlerin toplamından 350tl düşüyorlar. Yani 250TL KUPONA 350TL VERİYORLAR🙆♀️🙆♀️🙆♀️