Ozlemce Bir gece oğlumun ateşi çıktı. Hastanede zor düşürdüler. Doktor Calpol verdi. Kendi ölçeğimin yarısıyla içirmemi söyledi. Eczacı da bir çay kaşığı yazmış. Ben de yarım çay kaşığı Calpol verdim. Bu sefer 35 in altına düştü ateşi. Doktor kızdı. Takip et düşerse sıkı giydir dedi.O gün bugündür bebeğimin yüzü buz gibii. Elleri de öyleydi ama yeni yeni ısınmaya başladı.