Merhaba anneler!
3 ay 22 günlük oldu kızım. Kakasını 4 günde 5 günde 1 yapıyor. Doktoru problem yok dedi ama önceden günde en az iki kere yapıyordu. Yapmadığı günlerde ıkınma zorlanma vs. olmuyor. Kakasını da afedersiniz kremşanti yoğunluğunda yapıyor. Normal mi acaba ayın 22 sinde kontrolu var soracam doktoruna ama sizinde fikirlerinizi merak ettim.