Annesi_bebisi Kızlar oğlum 5. Ayına giricek yarın neredeyse her saat başı bezi dolduracak kadar değil ama az da kakasını yapıyor 2 3 gündür çoğu zaman gazla çıkartıyor normal mi ben mi elham yapıyorum