Kızlar herkese iyi akşamlar 🙋♀️ oğlum 6 aylık ek gıdaya geçeli bir ay oluyo tadilar bitti. İki seferdir oğlana ırmikli muhallebi yapmak istiyorum gün kurusu yada hurmayla ama gelin görün ki bir çay bardağı suya bir tatlı kaşığı bebek irmigi koyuyorum pişir babam pişir muhallebi kıvamını almiyo 🤦♀️ dün akşam yine yapım dedim pısırdim daha az su koydum aynı soğuttum baktım yine aynı İrmik üstünde yuzuyo resmen 🤦♀️ ben nerde yanlış yapıyorum bir yardım edin lütfen 🙏🙈🖕🏿