SeymaCesur Gayet iyi besleniyor, 6 kere 120cc içip emziriyorum diyorsunuz, çiş sayısı da iyi, bu beslenmeye kilo almıyosa bu genetktir, hem gerçekten iyi kilosu ne alaka yani ben bu doktorları çözemedim, anneyi korkutmak için ellerinden geleni yapıyorlar bazıları. Başka bi doktor da deneyin isterseniz.Persentil tabloda 6-7,500 olması gerektiği yazıyor. Korkmayın canım