Dün uyumuyor diye post açmıştım. Bebeğim 2 aylık ve çok gazlı kolik olma ihtimali yüksek ama doktor kolik demedi. Dün aksam uzun bir süre ağlayıp çıldırıp yoruldu. Sıcak suyun içinde oynattim bir süre ve sonra uyudu akşam 9 gibi. O saatten bu saate sadece sabah 8den 10a kadar uyanık kaldı ve emmek için uyandı. Normal mi? Uzun uyuyunca da korkuyorum uzun süre uyanık olunca da yoruluyorum. İyice her şey birbirine girdi. Lohusalık depresyonu geçirdim. Ondan kalan etkiler mi yoksa son 10 gündür ciddi manada yoruldum onun etkisi mi? Çok tuhaf duygu dalgalanmaları yaşıyorum bu ara…