Edalya Selam anneler kızım 6 aylık aşısını oldu iki gün önce ateş yaptı öksürük başladı gitmiyo o gündn beri hastaneye falan götürdüm gögsüne inmemiş ilaç yazamam daha çok küçük dedi😐damakları şişmiş oda etki yapıyodur dedi .gece hiç uyumadık tam uykuyua dalıyo öksürükle beraber uyanıyo aglamya başlaıyo sizce ne yapabilirim öksürüğünün geçmesi için 😌
comertinannesi Edalya nasıl ilac yazamıyorlar anlamıyorum benimde oğlum 3aylıkken öksürük basladı hırıltıyla birlikte doktoru antibiyotik yazdı yoksa gecmiyodu cok şükür öyle düzeldi birde sekrol diye öksürük surubu yazmıştı. Allah şifa versin minige insallah🙏
Melike_elanur Edalya Edalya canım soğuk buhar yapın çok şükür iyi geliyor kızım da oksuruyodu 3 aylık uyuyamiyodu yavrum soğuk buhar makinesi ise yaradı ama sıcak yapma daha da arttırıyor.
Edalya comertinannesi gögsüne inmemiş şuan gerek yok dedi öksürüğü çoğalırsa tekrar gel dedi ben öksürük şurubu istedim ama yazmadı😐
Melike_elanur Soğuk buhar makinesi var canım onunla . Pahalı da ben bi tanıdıktan aldım kullanıp vercem