Anneler biz 2 aylık olduk. Ama sorum şu: bebekleriniz uyanıkken neler yapıyorsunuz? Nasıl vakit geçiriyorsunuz bir günde? Çok merak ediyorum. Bebeğim büyüdükçe onu nasıl oyalayacağım? Muhtemelen su an daha 2 aylık olduğu için kucağa düşkün ve hemen sıkılıyor. Büyüdükçe ne yapacağım? Bana yardımcı olun. Akıl verin…