Bebeğim 2 ay 4 günlük çarşamba günü 2 aylık aşıları olsu hiç huyu yoktu takı cuma gününe kadar huysuzlanıyor dışarda uyuyor tek birde kaka yapmıyordu cuma yapmaya başladı ve biraz cıvık yapıyor o tutuğu zaman biraz daha katıydı ishal mi oldu diye düşünüyorum yoksa yan etkisi mi bide emiyor kusuyor sabah dan beri