Heide Bi kaç gündür kızım yumruklarıyla birlikde kendini sıkıyor sesde çıkarıyor iihh ıh diye niye bi türlü bulamadm niye fkri olan var mı. Önce birseye uzanmak istyor diye yapıyor sandım ama normaldede yapdgni farketdm 4 buçuk aylik
Mom44 Heide birşeye ulasamıyordur ya sinirlendiği için yapıyo korkmayın tavandaki ışığa bile takmış olabilir 😃