Kybele Hiç tepki vermeyebilirsin , senin acı çektiğini düşünemez oyuna çevirmiş olabilir. Isırdığında canının yandığını olumlu olumsuz belli etme . Bir süre sonra davranışı söner muhtemelen. Bu işe yaramazsa eğer “yapma, hayır” diye konuşmak yerine ki inat yapıyorlar güzelce anlatmaya çalış. ‘’Annecim canım acıyor, uf oluyor şeklinde. Emzirmeye ara ver tekrar emzir. Kolay gelsin ❤️