[silindi] benim bebeğim de 17 günlük, 4-5 gündür emerken, ve özellikle uykusunda sanki kabızmış gibi ıkınıyor ama kabız falan değil aksine gün içinde Allaha şükür gayet güzel defalarca kaka yapıyor her Emzirmeden sonra mutlaka kakasını yapıyor her emmeden sonra mutlaka gaz çıkarıyor gazı var desem oda değil neden oluyor bilmiyorum bir derdi sıkı tısı ağrısı sancısı olsa gün içinde de ağlar durmaz belli olur yani oda yok gün içinde şükür gayet normal neşeli ama bildiğiniz geriniyor ıkınıyor geceleri her öyle yapışında uyanıyorum ıkınıyor sonra geri düzeliyor uyuyor var mı bebeği böyle olan ya