KahramanAnne Kızlar eşim Çiğköfte yapacak acı filan çok az koyacak. Çok da canım çekiyor. 1 aylık bebeğim var birazcık yesem gaz yapar mı😔
Minikuzu KahramanAnne doktorumuz bana herşeyi ye gazlı bebek gazlıdır demişti:) ve ben herşey yedim şunu bunu yemiyeyim demedim. Sizde deneyin ve görün az biraz yiyin gaz olmazsa yarın doya doya yiyin ben hep öyle yaptım😅