Mom089 MinikOsman 😂 Bende öyleyim onu kullanıyorum ama kışın galiba devam edemicem daha uygun bişeye geçmem lazım
esra0474 Mom089 https://m.epttavm.com/item/93721269_islak-havlu-mendil-yenidogan-naturel-12x40-paket-480-yaprak?utm_source=akakce.com&utm_medium=fiyat-kiyaslama&utm_campaign=akakce&v=1.28.3 bakabilirsiniz buraya
strongMom Mom089 ben hep yıkıyorum dışarı çıkcagım zamnda pamuklar var ebebek de onlardan ıslatıp kutuya koyuyorum 👍🏻
Merveg1 Mom089 suyla yikayip pamukla silmek ya da pamugu islatip onunla silmek. Pisige en guzel cozum ve ucuz
defnesmomm Mom089 sleepy yenidoğandan asla vazgeçemiyorum. Koli olarak indirimli iken alıp stok yapıyoruz, trendyolda filan oluyor ara ara uygun fiyatlar.
Mom9 Mom089 10ay baby me kullandım sonra sleepy naturala yenidoğan olana geçtim sleepy daha bereketli. Hiç pişik olmadı ıslak mendilden de