pufudugunannesi38 Bebegim doymadigini hissediyorum 1 ay 26 günlük olduk 15 güne yakındır huysuz atak faln degil eminim öyle olsa bile çoktan bitmiş olması lazım ama atak döneminin bitmesine daha 11 gün diyo bana mama önerir misiniz acil olarak
AybarsMomy pufudugunannesi38 doymadığından eminseniz yani gğ de 4-5 tane dolu çilli bez almıyorsanız doktoruna bir sorun bence. Doktor kontrolünde başlayın mamaya. Günde kaç kez vereceğinize falan. Benim oğlum 2.5 aylık olmak üzere ilk baştan beri mama+anne sütü veriyorum emmiyor süt sağıyorum her türlü biberon olduğu için sıkıntı yok ama . Bazı bebekler biberon alışırsa memeyi bırakıyor falan zor durum. Brn hipp combiotic kullanıyorum memnunuz.
Selin39 pufudugunannesi38 doktorunuz önermeden mamaya başlamayın.. mama kafaya göre başlanacak bir şey değil ağladığı için mama verilmez bebeklere sütünüz yetmiyor mu
pufudugunannesi38 AybarsMomy cok az denecek kadar cikartiyor bi bezi pooda 6 7 saat tutabilirim ben pişik olmasin diye cikartiyorum inanin
BKumsal pufudugunannesi38 Mama konusunda biz size öneri tabii ki veririz de dene yanıl işi o. Mesela ben Sma ile başladım ama bıraktım. Çok iyi mama fakat bizimkini kusturdu. Hipp denedim güzel. O da iyidir. Mama acildiktan sonra 3 hafta içinde tüketilmesi gerektiği için fazla mama kalıyordu. Daha uygun mama olan Bebelac Gold’a geçtim. Yaklaşık 1 buçuk aydır onu kullanıyorum. Memnunum şuan bir sıkıntı yok. Her bebek farklı tepkiler veriyor mamaya. Tıpkı bebek bezi ile ilgili fikir ayrılıkları gibi..
Sblklc Bizde doğduğundan beri aptamil kullanıyoruz herhangi bir kabızlık sorunu olmadı şuan 2 aylık olmak üzere bebeğim
pufudugunannesi38 Sblklc walla bnde aldim aptamili 60 ml kadar verdim nayisti ama daha uykuya dalmiyor dün öğlen den belli böyle gecede ayniydi halim kalmadi sabrim tükendi walla
AybarsMomy pufudugunannesi38 bende çok tutmuyorum pişik olmasın diye. O zaman mama verin tabi ben hipp veriyorum şimdilik sorun yaşamadık.
Tomi pufudugunannesi38 çok tutmayın. Sonra idrar yolu, cilt enfeksiyonu olur bebeğiniz. 6-7 saat çok bence. Hemen yaptı mı değiştiriyorum. Para beze gitsin, hastanelerde acı çekmektense, tedaviye harcanmaktansa.
pufudugunannesi38 AybarsMomy insbbbde yasamam ama sağlık ocağına gittigimdede sorucam teşekkür ederim ❤️
burcu1234 pufudugunannesi38 Doğduğundan beri aptamil kullanıyoruz. 1 defa hip aldım doymadı onunla. Aptamil 90 yapıyosam hipde 150 yaptım
Marinedeniz Aptamil cok kopuruyor ama aptamilin prosyneo var o cok iyi bir mama ve hipp bence ikisi iyi.. sma ishal yapti benim bebegimde
pufudugunannesi38 Marinedeniz aynn köprüyor agzi küçük biberonla yada kaşıkla daha iyi olacagini düşünüyorum
pufudugunannesi38 Tomi bende digistiriyorum canm zaten parayı onemsemiyorum evladimdan onemli degil tutmasam duracak gibisinden yazmıştım canım teşekkür ederim
Twinsbaby Emzirince doymuyorsa sütünüzü sağıpta vermeyi denediniz mi ml olarak ? Ben smilac kullanıyorum eczanelerde satılıyor ve memnunum içeriği temiz
pufudugunannesi38 Twinsbaby yok canm sagmayi denemedim zaten cok vermeyi dusunmuyorum gece yada aksam sabdart srkizde uyuyor o zaman veriyim diyorum