duygukoc 4 gün önce normal doğum yaptım dinmeyen kasık karın altı bel ağrılarım var yaşayan varmı doktora gitsemmiki
idil1990 duygukoc rahim kendini topluyor cok normal benimde cok olmustu dayanamadigimda parol icmistim. Ilaclarini aksatmamalisin.
nrnyrk Hayırlı olsun öncelikle ✨Emziriyorsanız eğer , rahim kendini toplarken emziren hanımlarda kasılma olabileceğini söylemişti doktorum.
minibiranne duygukoc geçmiş olsun canım ah çok yeni daha ben 2 ayda anca toparladım kendimi zamanla geçecek ama yine de dayanılmayacak kadar ise Bi doktora danış canım 🤗
Canada10 duygukoc normal canım rahim eski haline dönmek için kasılmaya devam ediyor çünkü 1 hafta içinde geçer merak etme. Ben Doğumdan sonra 5. Günü akşamı aynı doğum ağrısı gibi ağrım olmuştu kıpırdayamadım bile öylece iki büklüm kaldım yatakta sabaha doktora kontrole gittim o zaman demişti