Echche merhaba,bende deliler gibi bebek arabası araştırmıştım.kış bebeği diye bebek arabası almamıştım,üstüne de pandemi patlayınca yine geçen aya kadar almadım.bu süre zarfında bebeğim 10,5 aylık oldu ve travel sisteme gerek kalmadı haliyle.
Onca araştırmadan sonra ben tercihimi Mima-Zigi den yana kullandım.inanılmaz hafif,kullanımı çok rahat ve katlanınca kabin boy valiz kadar oluyor.fiyatı biraz yüksek,ama bazen çok güzel indirimleri oluyor.
ama Mima almasaydım, Bugaboo-Ant veya Bee modelini tercih ederdim.onları kullanan arkadaşlarımda çok hafif olduğunu söylüyorlar ve çok rahatlar.