Kızlar bebeğim 7 aylık gündüz verdiğim mamaları hiç içmiyor gece içiyor sadece oda uykulu halde 2 aydır mamayı zorla içiriyorm tüm mamaları denedim.ayrıca gündüz verdiğim herseyi yiyor masallah ek gıdada ama mamayı istemiyo ana öğünü olduğu halde ne yazıkki😞ne yapabilirim bilmiyorum lütfen bi fikir verin içmese gündüzleri gelişimini etkiler mi😞