Rojee Bende kendim verdim canim daha küçük belki ama şuan en başından beri hiç şaşmadı döngümüz. 4 ay 16 günlük bebegim. Yatağına koyup çekip gitmedim. Ben buradayım uyumadı bekliyorum. Rahatsız olduğunda yanındayım dedim hep. Biraz destekli oldu benimkisi sadece poposuna pat pat vurdum.3 4 gün yanında durdum ama kendimi göstermeden.Daha sonra kapıya çıktım. Kapının önündeyim.Seni duyabiliyorum diyordun hep. Uyku arkadaşı oyuncak var.onunla oynar mırıldanır.Arada ağlar.givi ses çıkarıyor ama bunun ağlama olmadığını bilmelisiniz hemen koşmayın bebekler sessiz uyumazlarmis biryerde okumuştum. Sadece burdayım annecim sen uyu diyorum. Bir hafta içinde de yatağına koydum öptüm iyi geceler dedim ben dışardayım dedim kapıyı araladım.(tabi hiç ışık yok ) biraz oyuncakla oynadı ve daldı. Şuan saatlerde biraz oynama oluyor önceden 9da uyurdu şimdi en ama en geç 9 50 10 arası. Nerde olursak olalım uykusu geldiği an sinyali alırım 😀 hemen yan yatırır pozisyona koyduğum an iki pat pat vururum poposuna uyur. Kayinvalidem ayakta sallama konusunda çok diretti görmediğim yerde sallamaya çalıştı bende ona direndim. Şuan bu halini görünce şaşırıyor kadın.Nasil uyudu kendi kendine diyor. Yaa bide ayağa alıştırsaydı yanmıştım.yani popta vurmakta bir destek ama en azından bbebeğiyıpratmıyor.Sizlere de kolaylık dilerim inşallah başarılı olursunuz.Bebeginizi dinleyin her zaman o bir şekilde belli ediyor uyku vakti olduğunu zaten.