Esilanur Wee baby veya başka marka geniş agazlı kolik bineron kullananlar resim atarmısınız almayı düşünüyorum fikir amaçlı
Bfiliz Esilanur tommee tippee antikolik biberonu kullanıyorum canım bebegım memeden cok cekemıyor sagıp bununla verıyorum gecelerıde mamayı ıcıyor anne gogsune benzeyen bır ucu var bız baska denemedık hıc bı bak ıstersen e
Dilekmh Esilanur avent kullanıyorum kolik için olanı değil ama memnunun. Dr. Browns kullanabilirsin onun öyle bir özelliği var
ErvaMuhammedAli16 Esilanur Phılıps acent 240ml cam olanı kullanıyorum canım. Çok memnunum. Ama 120 ml olanı ideal aslında 👍🏼
minikailemmm Esilanur bir sürü biberon denemiş biri olarak nuk antikolik cam biberonu 👍avent mamajoo wee baby bimdeki biberona kadar ama biz nuk sevdik
Ozge_omer Esilanur ben avent kullanıyorum kolik değil ama kolik ve gazlı bebekler İcin de aventin kaşıklı biberon var İnternetten bulabilirsiniz yada e bebek mağazalarında
Deletedmom348 Esilanur Dr. Browns geniş ağızlı antikolik kullanıyorum ben memnunum. İnternette yazın böyle çıkar