Tospak Kızlar merhabalar 1 ay 2 günlük bebeğim var. Kakasını yapmıyor hergün yapmıyor hafta bi bile yapmıyor en son geçen hafta yapmış ebe normal dedi sadece anne sütüyle besliyorum ama aklıma takıldı sizin bebişler ne sıklıkla kaka yapıyor?
Gzmbzks Tospak Benim kızımda doğduğu günden beri haftada bir sefer yapıyor. Oda genelde pazar günleri ama ilk defa 10 gün oldu yapmadi bende bekliyorum yapmasını 🙈😊
Bitikmomi Tospak anne sütüyle beslenen bebeklerin 10 güne kadar kaka yapmamaları normal ayrıca günde 4 5 kez yapmaları da normal. Benim bebeğim 1 aylıkken günde 3 4 kez yapardı annem ishal derdi doktor normal derdi 🤷♀️