Nurdannemutlu Kızlar bebekleriniz kaçıncı ayda yürümeye basladı kızım 13. Ayı bitirdi ama tık yok koltuklarda sıralıyor ama iş bağımsızlıga gelince ayaklarını havaya kaldırıyor basmak istemiyor varmı aynı sorunu yasayanlar ne yapmalı🤦🏼♀️
Aslinazz Bizimki de yeni yürümeye başladı 15 ayligiz cesaretini toplamaya calisiyodur korkusu gecince yavas yavas yurur elinden tutup evin icinde gezdirebilirsiniz yavas yavas
smnr55 Benimki de 14 aylık biraz yürüyor ama tam cesareti yok kendi basına pek bi şey yapmak istemiyor 😔