Pikabu Çok şaşırıyorum dalga gecer gibi tepkilere. Tabiki anlık bişy olmayacak. Çocuğunuz zombiye dönüşmeyecek birden. Birkaç yıla, ilk-orta okul hatta lise de aşındırırsınız pedagog, psikolog, rehber hatta branş öğretmenlerini ‘ay acaba neden bizim çocuk böyle dikkatini toplayamıyor’ diye. Bana böyle gelen veli sayısını hatırlayamıyorum matematikçi olmama rağmen, branşım bile değilken. Çevre de denk geliyor böyle tipler bazen, okumaz etmez araştırmaz, milletin 1950lerden beri araştırıp vardıkları sonuçları dalga gecer biçimde kabul etmez, yeniliklere kapalı bir de seni eleştirir kitaplardan mı öğrenilir annelik diye. Biz izledik bişy olmadı diyor, ‘ben de onu diyorum bişy olmamışsın işte’ dememek için zor duruyorum bazen valla.