Seremet58
Seremet58
doğumdan sonra çok erken başlamışsınız doğum kontrol hapına i, dr tavsiyesi ile mi başladınız acaba? Rahmim kendini toplaması için en az 40 güne ihtiyaç var, hormonların da aynı şekilde. Siz toparlanmadan başladığınız için sağlıklı bir toparlanma olmamış olabilir🙄 bence hapı bırakın, ve illa korunmanız gerekiyorsa prezervatifle devam edin değil olana kadar. Bu arada dr unuza danışın, benim dr um 40ım çıktığı gibi kan ve formanı testleri yaptırıp ona göre ilaç, vitamin desteği vs önerdi… ve asla doğum kontrol hapı önermedi, emzirmede, çok hafif bile olsa hap, sakıncalıymış.