Abektas 3 aylık bebeğim 1 aylıktan beri ayakları üzerinde durmak istiyor. Şimdide yattığı yerden doğrulmaya çalışıyo ellerinden tutup hafif güç verdğimde kendi kalkıp ayakları üstünde duruyo. Gelişimi için sakıncalı mı ? Bilgisi olan var mı arkadaşlar ?
BaharBebek34 Abektas ayakları üzerine bastırmayın diyorlar kesinlikle, kemikleri henüz sertleşmediğinden eğrilebilirmiş. Yürümek istiyorsa illa koltuk altlarından tutarsak ayaklarına güç vermeden hafif yere değdirerek yürüyebilirsiniz.🙏😇