Evrmpk Merhaba anneler 🤗 sizin sayenizde bir merakımı gidermek istiyorum 7 ay önce sezaryen Doğum yaptım ve hala etlerim ağrıyor sizde durum nasıl birde dikişleriniz kaç cm 😅
Kizimmmmm Evrmpk dikişlerin olduğu yer hep uyuşuk hissiz. Bide birkaç gündür kasıklarımda karnımda ağrılar var.
Ozlemjan Evrmpk sanırım kişiden kişiye değişiyor bu ben şu an eski Halime döndüm bir sene oldu. Dikiş izi var tabi ama eskisi kadar kötü değil uyuşukluk hissi tamamen geçti. Hücre yenilmesiyle ilgili bir durum olmalı bence
Serap11 Evrmpk Benim 7 buçuk ay olacak hissetmiyorum bile.İlk zamanlar his olmuyor orada, bazılarında daha da uzun sürüyormuş hissizlik. Bende olumsuz bir durum yok şükür. Doktor eliyle ve bünyeyle alakalı diye düşünüyorum 15 cm falan gibi duruyor
Esram54 Evrmpk 2 ay oldu sezeryan olalı aynı dediğin gibi resmen etlerim acıyor dikiş yerim değil karnımın altı sol taraf ozellikle etlerin acısı daha fena inşallah geçer🤦♀️
Tncns Evrmpk 5 ay oldu doğum yapalı dikiş yerlerini hissetmiyorum uyuşukluk var ağrı falan yok birde belim çok agrıyor. Sizlerdede bel ağrısı varmı?