Ben 2,5 aylıkken yaptırdım sadece ilk gün biraz zor geçiyor ertesi sabah kalktığında mutluydu çok şükür 🙏 bakımlarını güzelce yaptıktan sonra 4 güne iyileşiyor tereddüt etmeden bence hemen yaptırın ilerleyen zamanlar da hareketler daha çok olacak ve sizi daha da zorlaya bilir ☺️