Merhaba anneler.
4 mart ta doğum yaptim. Kızım 6 aylik oldu şimdilik çok şükür 💜
İlk başlarda da var mıydı çok hatırlamıyorum kızımla ilgilenmekte de. 4 aylık oldukça kızım saçımı boyadim ondan sonra saçta aşırı dökülmem oldu. Boyadan dolayıdır diye geçenlerde yeniden boyadim biraz daha azaldi dökülme ama boyadir da saç diplerim çok yıpranmış gibi. Duş alıyorum ertesi günü hemen yağlaniyor 😪 acaba bu geçici bir süreç mıdır. Sizde de oldu mu ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz çok teşekkür ederim 🙏 🧿🌼😪